Wednesday 9 November 2011

O pisică şi-un căţel

Cineva făcea curăţenie după gard. Curtea era plină de grămezi a căror formă şi părţi componente erau greu de ghicit. Probabil lucruri de aruncat? Printre ele, abia am observat animăluţul de mai jos, dar el m-a văzut imediat, şi n-a întârziat să-mi arunce o privire dispreţuitoare. În replică, eu n-am întârziat să-i trag o poză...




În Cişmigiu, contemplam lacul secat când am văzut o mogâldeaţă traversându-l de la stânga la dreapta. Prea târziu m-am prins că ar fi fost un element interesant în peisaj şi l-am ratat, dar nu la mult timp am auzit stăpâna chemându-şi patrupedul înapoi. Am pregătit aparatul şi negreşit a apărut şi subiectul meu. Păsările sunt bonus, nu ştiu dacă le-a speriat căţelul sau pur şi simplu atunci s-au gândit să-şi ia şi ele zborul.



No comments:

Post a Comment