Wednesday 17 November 2010

Clasic, de toamnă

N-am avut o recoltă prea bogată de poze toamna asta. Abia acum două weekenduri am reușit să ies într-o după-amiază în parc, cu aparatul după mine. Dintre ce-am fotografiat atunci, am să vă arăt un clasic peisaj oglindit într-o apă, la care însă mi-au plăcut tare mult culorile specifice anotimpului.

Și fiindcă această fotografie a iscat o mică "dispută de familie", am să vă cer din nou ajutorul. Am două variante ale pozei... cu și fără pescărușul de pe lac.






Care e mai ok?

Dacă aveți chef să-mi scrieți și motivul alegerii, mi-ar face plăcere să aflu. Dacă nu, puteți răspunde pur și simplu la sondajul din dreapta blogului. kthxbye! :)

Mijloc de săptămână frumos!

11 comments:

  1. Faina poza, eu zic "fara pescarus"...parca distrage, oricum poza este destul de incarcata, si pescarusul o incaraca si mai tare!

    ReplyDelete
  2. Cu pescarus, imi place ca "sparge" putin "monotonia" cadrului.

    ReplyDelete
  3. cromatic e mai bine fara pescarus. "Vizual" e mai bine cu :)

    ReplyDelete
  4. cu pescarus! altfel este discriminare

    ReplyDelete
  5. Greu. Iniţial nu am văzut pescăruşul (m-am uitat la poze înainte de a citi textul) dar mi-a atras atenţia persoana de pe pod.

    Şi eu zic "fără pescăruş", pentru că odată ce l-am văzut m-am gândit că putea deveni mai important în cadru, poziţia nu-l avantajează foarte tare printre atâtea culori :D.

    PS: Eh, ce frumos era astă toamnă! :P

    ReplyDelete
  6. Mulțumim tuturor pentru păreri, mai așteptăm și altele! Oricum, deocamdată e egalitate și nu știm ce să facem cu bietul pescăruș. :)

    Discuția dintre noi a fost cam așa: mie îmi convenea pescărușul acolo unde este, pentru că mai simțeam nevoia de ceva viu și dinamic în cadru. Pe de altă parte, mi se parea că atrage mai ușor atenția și asupra omului de pe pod.

    Radu în schimb a venit cu faptul că distrage atenția de la restul elementelor din poză.

    În concluzie, ca și sondajul nostru, acum sunt prinsă între cele două idei... Help!

    ReplyDelete
  7. mie îmi place mai mult cu:)
    nu ştiu să explic!

    ReplyDelete
  8. Pescărușul devine din ce în ce mai simpatic, văd :)

    ReplyDelete
  9. Categoric fara!
    De ce nu ati pus o lebada? Sau macar o rata salbatica...

    ReplyDelete
  10. Well, de scos mai merge, dar nu m-aș hazarda să pun ceva acolo. Avem și rațe pe lacul ăla, dar nu era niciuna prin preajmă pentru sesiunea foto :)

    ReplyDelete
  11. mie imi place pescarusul. It should stay....:P ..si mie mi se pare ca iti atrage atentia asupra omului de pe pod mult mai usor...adica eu numai in varianta cu pescarus am vazut ca e un om pe pod...:))..in plus mi se pare ca mai animeaza poza...ii da un plus de personalitate...:D

    kme

    ReplyDelete